Navigation

Meest gestelde vragen

 

Bestellen en betalen

Is een gewenst product op voorraad?

Alle materialen welke je op onze website aan jouw winkelwagen kunt toevoegen, zijn op voorraad. Het is mogelijk dat er plotseling een wijziging in de voorraad ontstaat waardoor het gewenste aantal niet mogelijk is. Hierover wordt zo snel mogelijk persoonlijk contact opgenomen om samen naar een oplossing te zoeken.

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij komen graag de bestelde materialen bij je thuis of op het gewenste afleveradres bezorgen, hiervoor worden wel transportkosten gerekend. De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van de orderwaarde en het afleverpunt. Een volledig overzicht, vind je hier.

 

Van welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruik maken?

Voor het afronden van de bestelling en het voldoen van de betaling hebben wij verschillende mogelijkheden. Bij ons kun je veilig online betalen d.m.v. iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact of een bankoverschrijving. Ook is het mogelijk jouw order achteraf te betalen via onze betaalpartner Billink. Bekijk hier alle informatie.

 

Waar moet ik op letten bij betaling via overboeking met Pay.nl?

Bij betaling via overboeking met Pay.nl dient het exacte bedrag overgemaakt te worden. Indien het bedrag afwijkt, wordt de betaling geweigerd en binnen twee werkdagen teruggestort op de oorspronkelijke rekening. Het blijft altijd mogelijk om het juiste bedrag later te voldoen.

 

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt de factuur meteen na betaling op het opgegeven e-mailadres.

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst, kan deze nog gewijzigd worden?

Na het plaatsen van je bestelling gaan wij direct voor je aan de slag. Deze wordt verzameld, gestapeld, ingepakt en klaargezet voor transport. Aan het vervoeren van grote pakketten hout gaat een uitgebreide planning vooraf, waardoor het wijzigen van je bestelling of aanpassen van de datum van levering soms niet meer mogelijk is. Neem in dit geval contact met ons op, we kijken graag naar de mogelijkheden. 

 

Mijn bedrijfsnaam is onlangs gewijzigd, maar ik kan deze niet aanpassen in mijn account. Wat nu?

Onze database is gekoppeld aan die van de KVK, maar soms lijken er problemen te zijn in de synchronisatie. Mocht je tegen bovenstaand probleem aanlopen, willen wij je vragen om even contact met ons op te nemen. Wij kunnen overigens je bedrijfsnaam handmatig aanpassen. Je kunt ons bereiken op 0226-744226 of via email op [email protected].

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of omruilen?

Als consument kun je de overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product, gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen, ontbinden. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op zakelijke orders. De details vind hier

 

Betalen lukt niet. Hoe kan dit en hoe los je het op?

We vinden het vervelend om te horen dat er problemen zijn met de betaling, we kijken graag met je mee. Je kunt ons bereiken op 0226-744226 of via email op [email protected]. Heb je gekozen voor achteraf betaling? Klik dan hier.

 

Levering

Wat is de levertijd?

Tenzij anders aangegeven leveren wij de goederen binnen 2 tot 7 werkdagen bij je thuis of op het aangegeven afleveradres. De exacte leverdatum is afhankelijk van de samenstelling van je order en de regio van waar het geleverd moet worden. Let op: heb je het materiaal op zeer korte termijn nodig? Neem telefonisch contact met ons op voor de mogelijkheden. We denken graag met je mee!

 

Is mijn adres bereikbaar voor de chauffeur?

Goed dat je controleert of je adres bereikbaar is voor onze chauffeur. Graag ontvangen we via  [email protected] het betreffende adres zodat onze logistieke afdeling de bereikbaarheid kan checken. Levering op de Waddeneilanden? Neem hiervoor contact met ons op. 

 

Hoe kan ik mijn track & trace bekijken?

De middag voor de levering ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je een indicatie krijgt van het aflevertijdstip. De track & trace code wordt actief vanaf het moment dat de vrachtwagen gaat rijden, dit is vrijwel altijd vroeg in de ochtend. Heb je geen e-mail met track & trace ontvangen? Het is mogelijk dat deze in je spambox beland is waardoor je de mail niet ziet. Staat er ook geen mail met track & trace code in je spambox? Neem dan telefonisch contact met ons op, we helpen je graag met een tijdsindicatie. Hiervoor zijn we telefonisch bereikbaar op 0226-744226.

 

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Aan het afleveren van je pakket gaat een uitgebreide planning vooraf waarbij de vrachtwagen wordt geladen op volgorde van de route. Bij een wijziging in het afleveradres naar een andere stad of dorp kunnen er extra kosten aan verbonden zijn en kan de levering zelfs langer op zich laten wachten.

 

Ik wil graag het aflevermoment wijzigen.

Je bestelling wordt op het eerst beschikbare moment ingepland. Wijzigen naar een eerder moment is in de meeste gevallen dan ook helaas niet mogelijk. Wil je je bestelling op een later moment ontvangen? Geen probleem, neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op en houd je ordernummer bij de hand, we plannen graag samen met je een nieuwe afspraak in.

 

Ik wil mijn bestelling in een bepaalde week ontvangen.

Als je een voorkeur hebt voor een bepaalde dag of week, verzoeken we je dit direct na het plaatsen van je bestelling bij ons te melden d.m.v. een email voorzien van je ordernummer.

 

Service mogelijkheden

Kan ik een sample bestellen?

Omdat we begrijpen dat je sommige producten eerst wilt zien en/ of vergelijken voordat je deze bestelt, bieden we de mogelijkheid aan om een sample te bestellen. Wanneer je ons een e-mail stuurt met je adresgegevens en de gewenste producten (maximaal 3 stuks per keer), dan versturen we, voor €14,95 incl. btw (handelings- en verzendkosten), zo snel mogelijk de samples op . Deze kosten worden uiteraard verrekend wanneer je overgaat tot het plaatsen van een bestelling.

 

Ik wil graag technische info/ advies/ offerte ontvangen.

Goed om te horen dat je aan de slag gaat! Om ervoor te zorgen dat wij je van de juiste technische info, persoonlijk advies of een passende offerte voorzien; vragen wij je telefonisch contact op te nemen met één van onze adviseurs. Hiervoor zijn wij telefonisch te bereiken op 0226-744226. Wanneer je geen advies nodig heeft maar wel zo snel mogelijk een offerte wenst te ontvangen, dan kun je de aanvraag voorzien van je adresgegevens en telefoonnummer ook direct mailen naar [email protected].

 

Kan ik mijn materialen laten zagen?

Vaak is het mogelijk om je materialen te laten zagen, wel zijn de zaagmogelijkheden altijd op aanvraag. Om een aanvraag in te dienen, kun je ons een e-mail sturen met de gewenste materialen en de benodigde afmetingen. Wij zijn hiervoor te bereiken op [email protected] , wij komen dan zo spoedig mogelijk terug op je aanvraag.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Sinds mei 2022 is het ook mogelijk om zelf je bestelling af te halen. Dit kan zowel bij onze afhaallocatie in Wieringerwerf (NH) als bij onze locatie in Nuenen (NB). Alle informatie over het afhalen, vind je hier.

 

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Verkeerd besteld, van gedachten veranderd of materiaal over? Consumenten orders kunnen geretourneerd worden wanneer dit binnen 14 dagen na ontvangst van het materiaal bij ons is gemeld. Retourneren kan uitsluitend in overleg en niet met op maat gemaakt materiaal. Retourkosten zijn voor je eigen rekening. De details voor het retourneren vind je hier.

 

Ik heb een klacht over mijn geleverde bestelling.

Wij vinden het vervelend dat je geleverde bestelling niet naar wens is en proberen dit graag samen op te lossen. Graag ontvangen wij een mail met jouw klacht en het desbetreffende ordernummer. Hierbij helpt het heel erg als je foto’s van de geleverde materialen meestuurt zodat wij een goed beeld kunnen vormen bij de klacht. De foto’s en de klacht kun je samen met je ordernummer mailen naar [email protected]. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, onze oprechte excuses voor het ongemak!